...

tirsdag 1. juni 2010

HJELP!!! Det er premiere på Sex and the City i Ålesund på fredag!!!



 
Fann plutseleg ut at vår planlagde kinopremiere i Ålesund er  fyrstkomande fredag! Hjelp! Eg trudde det var 15.juni? Og kun 3 billettar var ledige på Løvenvold... Tett før eg gret... Men eg bestiller ikkje, går heller saman med bloggvener på laurdag klokka 20.45! Viss nokon vil vere med då? Eg kjøpte akkurat 3 billettar HER! Då var der 16 billettar igjen.

HIV DEG RUNDT OMGÅANDE VISS DU VIL VERE MED!

Legg gjerne att ein kommentar under her, så eg får litt inntrykk av om eg blir åleine  ;) Kanskje kan vi prate litt ute i bya etterpå?

Klem frå Elin :)


4 kommentarer:

  1. Yesssss jeg skal på premieren i Oslo. Gleder seg ja!!!! ;o)
    Hehe

    Håper den en like bra som film nr 1 og serien.

    Ha en super dag.

    Klem Simone :o))

    SvarSlett
  2. Hm...Jeg må vel være den i dette landet som aldri har sett så mye som en episode av disse damene der.
    Har kanskje gått glipp av noe stort!
    Ha en flott 1. sommerdag

    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Mine to extra billettar er solgt.

    E. :)

    SvarSlett
  4. heisann Elin :)
    jeg blir fiskeenke lørdag..så dessverre jeg kan ikke bli med da :(
    Tom gleder seg til lakseåpninga.. ;)

    kos dere masse!!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!