...

tirsdag 28. september 2010

Strålande, strålande :)



Det oppsummerer dei siste dagane her i fjorden. Heilt ubeskrivelg, herleg vèr! Og til alle dei som lurer på om interiørbloggen er skifta ut med "Ut i naturen", vel det kan vel kanskje stemme ;)


Bildet er frå inngangen til vakre Hjørundfjorden på Sunnmøre. Og der vaks morfaren min opp. Det gjer at eg føler litt extra for området. Villt og vakkert! Til høgre, den taggete baksida av fjella i Molladalen :)



Eg skal ut i hagen og småflyge saman med sommarfuglane mine :)


Håper du også får flyge litt i dag, drøyme deg litt vekk...

Klem

Elin

15 kommentarer:

  1. VAKKERT!


    God tysdag,gode deg♥

    ♥ Astrid♥

    SvarSlett
  2. Et nydelig syn!!

    Ønsker deg en en god dag med sommerfuglene ;)

    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. vakkert..fantastisk vakker natur vi har her ;) ..og når sola skinner som den gjør nå er det ingen plass som er finere!!!

    vi leita etter støvlettane ifjor også,men var for seint ute..var utsolgt overalt..MEN no fikk vi tak i dei ;)) dei forsvinner fort sa dama i butikken..så du må nok skyndte deg avgårde Elinmor ;))

    nyt livet og dagen i sola Elin..
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  4. Nydelig=)!!! Ja, her skinner også solen og det er såååå deilig=)! Ha en fantastisk dag Elin, kos deg med sommerfuglene!

    Klemmer!

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Du er så flink!!:):)

    Håper du har det mye bedre, Elin:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. DEt er jo det som skaper inspirasjon! Lys, skygge, farger og ro! Nydelig bilde:)

    SvarSlett
  7. Fins ikke noe så vakkert som naturen rundt oss.....vi er heldige. Ha en herlig tirsdag, jeg blir glad av å kikke ut, sol, sol....klem

    SvarSlett
  8. Vakkert!!! Balsam for sjela slik natur :) Vi var i Geiranger i helga.... sukk, heilt fantastisk!! :) Klem til dej frå mej :)

    SvarSlett
  9. Jeg drømmer meg langt vekk, inni bildet ditt. Du bor jo i et paradis ♥

    Likte veldig godt "bilderaset" ditt under her.....

    Klem ♥ Klem

    SvarSlett
  10. Berre ein ting å seie: NYDELEG !!! Ha fine høstdagar. Klem.

    SvarSlett
  11. Om det er interiør eller natur spiller ingen rolle, for her inne hos deg er alt like vakkert! Balsam for sjelen!

    SvarSlett
  12. Så flink du er til å formidle det vakraste vakre: naturen, musikken- På mange måter uttrykker desse meir enn orda gjer det. Takk til deg!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!