...

lørdag 29. januar 2011

Bordet med ein touch av Elin ;)



Ikkje på langt og nær ferdig med stova, men må jo vise nokre bilder likevel :) Viktig å pynte litt innimellom, for å halde motet oppe i kaoset! Bordplata vart ein suksess, og med ein herleg vårbukett med tulipanar og gåsungar, håper eg ho gleder fleire der ute! Dette bordet finns det garanter berre eitt av i heile verda?







Det blir fire ulike stolar rundt bordet...
Skal prøve å få ordna til enno litt meir til i morgen.
Så blir det nok nokre bilder frå denne delen av stova i morgen kveld?


Ha ein fin laurdag!




13 kommentarer:

  1. Så flott, likte spesiellt "vasen" eller krukken du satt blomstene i!

    ha en fin lørdag!
    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pynta, jeg eeeelsker tulipaner og din oppsats var helt nydelig!!!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Er det den bordplata jeg tror så har du vært hos blikkenslageren kanskje:)
    kos deg..
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hvor er buketten smuk og vasen er super flot i den helt rigtige farve..:-o)

    God lødag fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Ååå, lekkert Elin! Bordplata såg knallfin ut, og den krukka kjenner eg jo godt til:-) ver berre obs på at fukta kan slå gjennom keramikken, så pass på bordplata.

    Godhelg klem frå Kristine

    SvarSlett
  6. Heia Elin
    Du er fantastisk til å ta bilder, og bordplaten(vil se hele), ser helt rå ut.
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Det var flotte bilder. Du er unik. Ønsker deg en fortreffelig kveld. Stor klem
    Therese K

    SvarSlett
  8. Nå tror jeg aner hva du har gjort med bordplaten... Kult å se hele bordet senere. Blomstervasen var råfin... og med de blomstene da...nydelig.
    Kan tenke meg at rommet føles herlig etter malejobben. :) Jeg lengter etter vår runde her hjemme.

    Håper nakken og skuldrene er bedre, og at du passer på deg selv...

    Ønsker deg en god natt. Her er det køya på meg nå.

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Oi, tenkte e med ein gong. Litt meir farger enn vanlig, men VAKKERT! Du er sååå flink, vennen!
    Synd du ikkje blir med i morga, håper været er litt snildare enn i dag... Gleda me til Skjelten, hatt lyst dit lenge. Håpe det e bra med de.

    KLEM

    SvarSlett
  10. Akk, for nokre nydelege bilder!
    Som tatt rett frå interiørblad:)
    Flink du er!
    Herleg bukett i DEN skjønne krukka.

    Lykke til vidare med stova...

    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Hei, Elin,
    mange herlege innlegg frå deg. Det nye bordet ditt er supert!....og eg ser at du blir meir og meir tydeleg etterkvart.
    Ynskjer deg og dine ein flott søndag.

    Stor klem, Regina

    SvarSlett
  12. Hei Regina! Takk for kommentarar. Eg har ikkje vore så flink å svare i det siste. Eg er ute på djupt vatn interiørmessig. Ikkje så lett å formidle alt som ein tenkjer. Ein del ting ser langt betre ut i hovudet mitt, enn ferdig i huset. Men, men. Ein lærer langsmed. Og så har eg noko å konsentrere meg om. Etter ein tung januarmånad, håper eg at energien kjem att med lyset i februar! Eg skal også teste ut litt medisin, og sjå om eg kan få litt smertestillande innimellom. Så blir eg ikkje så utkøyrd av stivheit og smerter. DET hadde vore supert!

    Ha ein vakker søndag,
    og så håper eg veka di blir super!

    Klem E

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!