...

fredag 25. mars 2011

Sitjemøbel for barn, Happycat versus Fatboy?



Har leita etter sitjemøblar for ungane ei tid no. Og sidan mor sjølv fekk att på skatten (JIPPI!) har eg undersøkt prisar på to forskjellege "saccosekkar". Men som alt anna eg har lyst å kjøpe, er dei KJEMPEdyre! No kan det sikkert hende at det finns rimelegare variantar, så legg gjerne att tips til meg under innlegget!



HAPPYCAT forhandlar bl.a. Sprell 

 


FATBOY, forhandlar bl.a. Kulogmyk.no



Som sagt, gode råd mottas med takk!


3 kommentarer:

  1. Hei Elin!

    De har hatt kopi av Fatboy både på Jysk og Europris, men vet ikke om de har det enda.

    Lykke til med jakten og jeg håper du har en fin dag :)

    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  2. Man kan jo sy selv også :) vet man får kjøpt sånne kuler til å ha inni, men ikke hvor dessverre... får google ivei :D Jeg for min del synes happycat er finest. *♥*

    SvarSlett
  3. På www.stoffogstil.no selger de slike kuler (kulefyll). Jeg har ikke sydd selv, men det er sikkert ikke så vanskelig... :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!