...

søndag 19. juni 2011

Om tining av draumehjertet...



Av og til opplever ein ting i livet, som setter varige spor. I mitt tilfelle, har det vore mange triste opplevingar siste åra. Det gjer noko med ein; ein gløymer liksom kven ein er? Men eg brukar å seie, at eg er her, djupt inni meg ein stad, der finns eg enno. Eg er berre litt redd for å kome ut igjen... I går og i dag har eg møtt ei dame som tina opp ein del av desse harde forsvarsverka. Med mjuke tonar og ord, bevega ho meg veldig. Ho utstrålar positivitet, omsorg og varme. Eg snakkar om Helene Bøksle, som lillemor var så heldig å få kore for i kveld. Etter konserten, som var ei fantastisk reise i kjensler og ord, tok Helene seg tid til å ta bilder saman med lillemora vår. Også veldig flott gjort! 



Helene sang "Gabriela`s sang" til slutt, og eg trur det var ei tåre i dei fleste sine auger...

"Jag har aldrig glömt vem jag var

Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar..."

Fann ingen god versjon med Helene Bøksle, men her er
originalen frå filmen, Så som i himmelen. 



Tusen takk for opplevinga Helene!

Ynskjer alle ei flott ny veke, takk for alle fine ord,
og takk til dei som legg seg til som følgjarar, sjølv om eg ikkje
bloggar så mykje. Her er ting på gang ;)


God klem!
Elin


15 kommentarer:

  1. jeg er glad for at du har hatt et koselig møte! Måtte du få mange koselige møter med fine mennesker :)

    SvarSlett
  2. Helene Bøksle er så nydelig og varm, at jeg skjønner godt det var en fin opplevelse! Så gøy for de som koret at hun tok seg tid :)

    Det er noe med det å klare å slippe følelsene løs igjen. Man har lett for å legge lokk på dem for å takle det vonde, men ulempen er at da slipper ikke gleden inn så lett heller. Alt blir litt flatet ut liksom, hvis du skjønner hva jeg mener? Deilig når det er noe som trenger inn og "vekker" en litt.

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem Linnette

    SvarSlett
  3. Så kjekt med gode dagar!!

    Sommarklem :-)

    SvarSlett
  4. Helene Bøksle har ei utrolig vakker stemme! synger som en engel! Må ha vært flott å få kore for henne, tenker jeg!
    Ha ei fin uke du også, Elin!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  5. For ein opplevelse å få høyre denne fantastiske dama synge:)
    Nydeleg tekst♥
    Og so koseleg bilde:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Hei igjen,den sangen er sååå fin. Jeg griner hver gang jeg hører den. Utrolig vakker....Nydelig bilde av to vakre jenter.Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig sang, og nydelig stemme ღ
    - en engel... Ønsker deg en vakker
    uke som kommer og håper solen titter
    frem hos dere ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Wauw - det var smukt. Hvad hedder filmen???

    Hav en dejlig uge

    SvarSlett
  9. Godt å høre at dagene er gode, Elin:)

    Koselig bilde!

    Ønsker deg en flott ny uke, klem;)

    SvarSlett
  10. Både sangen og filmen er fantastisk.....ha en herlig uke Elin...klem

    SvarSlett
  11. Denne sangen er den som betyr mest for meg...!!!!!

    SvarSlett
  12. Helene Bøksle er helt fantastisk! Heldige dere som har fått høre henne live!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  13. Hun synger bare så vakkert! En stemme som rører mitt hjerte hver gang jeg hører henne.

    Fint å se at du blogger igjen. Savner å se deg inne hos meg :)

    Ønsker deg gode dager :)

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  14. Hei på deg.

    Jaaaa hun er bare nydelig. ;o)

    Utrolig fine bildr du har tatt under her å, flinka! :o)

    Ha en super helg.

    Klem Simone

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!