...

tirsdag 27. september 2011

Dagen derpå



Ganske enkelt å finne tittel i dag? :) Gårsdagen er fortid, historie.
Eg lurer enno på om det var særleg smart å lage innlegget eg posta. Eg har vore ganske flink siste året å
ikkje vere så personleg på bloggen. Det kjennes for det meste godt. Eg veit jo ikkje kven som les han? Men summa summarum; etter å ha lest alle fine kommentarar og støttande ord, trur eg at eg skal overleve det heile. Og nei; dette hadde ikkje med bloggen å gjere i det heile tatt. Det var berre livet som la ein del hinder i kvardagsvegen. Så det er berre å øve på å hoppe. Høgt. Så kjem eg nok over. Når energien stig igjen. Det hjelper bra å skifte på alle sengar, riste ut dyner og puter, halde seg i gang. Tenkje på andre ting. Og nyte roa i hagestova. Ete herlege norske epler, og lytte til Wavemusic...







Å få nesten seksti kommentarar på ein dag, gjer meg audmjuk. Eg vil takke kvar og ein som tok seg tid til å bry seg om meg i går. Det betydde enormt! Føler at eg har blitt litt meir kjend med mange for meg tildels ukjende lesarar av Draumesidene. Det kjennes veldig OK! :) Big HUGS går utover til det ganske land!


Elin



13 kommentarer:

  1. Du er så flink til å formidle...
    Og jeg er så glad for at du finner tilbake med enkle små gleder, som epler og musikk :)
    Og med den utsikten, som de aller fleste av oss bare kan drømme om, eller nyte på hytta, er jeg sikker på at du har mange gode dager i vente...
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Koselig innlegg <3 Godt det går bedre i dag og du kan glede deg over de små ting !!
    En klem i dag også
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Vi skal jammen være veldig glade for at det ikke er en delete-knapp på oss selv, slik at vi er der dagen derpå også! At du angrer når du har valgt å legge ut personlige innlegg forstår jeg, men det er godt å se at all varmen som strømmer tilbake fra Blogglandia gjør livet lysere etterpå :) "Flinke piker" i dagens cyberverden må lære seg å bli gode på å sortere input også. Vi må lære oss å slette de unødvendige tilbakemeldingene, og spare på de gode! Avtale?

    Takk for hyggelig kommentar om det nye gulvet forresten! Det ble ganske annerledes enn planen, men når man blir enda mer fornøyd med resultatet er jo det bare bra ;)

    Ønsker deg en uke hvor hver dag bare blir bedre enn den forrige!

    Klem fra Linnette

    SvarSlett
  4. Godt du har ein bedre dag. Det gjeng opp og ned her i livet... men vi får berre stå på, så ordnar det seg for kjekke damer til slutt:)

    *klem*

    SvarSlett
  5. Noen ganger er fortvilelsen så stor akkurat der og da, og en skriver eller forteller om det... og vips så er det ikke så himmla viktig lenger eller du rett og slett takler alt på en annen måte, og bra er det.
    Så glad for at du ikke snur deg tilbake, men velger å se fremover og gir av deg selv på denne flotte bloggen din !!
    Godt med alt du har fått gjort i dag da :) Det er jo aldri så galt at ikke det er godt for noe, heter det så fint :)))

    Ha en super dag videre med epler og fantastisk flott utsikt :)

    Klemmer fra Heidi

    SvarSlett
  6. Livet går opp og ned, og blogger formidler i hovedsak bare det gode. Blogging skal kun være en glede, ikke en plikt. La deg selv kjenne på følelsen av å være litt trist, og finn små gleder i hverdagen. Det er mange av dem. Vi lever, vi finnes, vi er mennesker. Vi kan skape våre egne liv og vi kan råde over det. Ta deg en liten Elin-pause, en stor kopp te, et pledd og en god film. Kjenn litt på at livet ikke må bestå av store ting, og store opplevelser for at det skal være godt å leve.

    Jeg sender deg en god klem og noen gode tanker. :))

    Klem fra Katrine, som har fulgt bloggen din lenge, og ikke er villig til å lese bare interiørinnlegg.

    SvarSlett
  7. Ser man det ja Elin, her er dama i gang igjen. Det var godt og høre. Ønsker deg mange fine og gode dager fremover.
    Gode klemmer til deg Elin:)

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Du trenger ikke angre, mange satte stor pris på ditt innlegg, deriblant meg. :)
    Tror det er sundt jeg å lette litt på trykket.
    Nydelige bilder du viser. :)
    Blogg når du har overskudd,
    og du har glede i det. :)
    Ønsker deg en fin dag videre. :)

    Klem fra ei som er veldig glad for at du inspirerte meg til å skrive mitt innlegg. :):)
    Klem.klem

    SvarSlett
  9. Hei :) Det jeg ikke skjønner, er hvorfor skal en blogg kun omhandle ett visst tema?

    Jeg vet at dersom man er medlem hos Nib så skal mesteparten av innleggende være interiør-baserte. Derfor har jeg ikke søkt medlemskap hos Nib. Fordi jeg vil være fri til å skrive akkurat hva jeg vil på min blogg. Poste bilder av akkurat det jeg vil, og mye annet.

    Så jeg syns dere som har fokusert på at dere kun skal skrive om interiør kanskje kunne tillate at dere skriver om andre ting også? Det tenger ikke være full utlevering av detaljer.

    Det er jo din blogg. Bruk den som du vil.
    Og ting vil bli bedre etter hvert. Ta deg tid til deg selv.

    SvarSlett
  10. Hei kjære deg.
    Vil bare si, som en klok kommentar hos meg for en tid tilbake sa. Livet er ikke for amatører, og det trengs et helt liv for å lære....
    Livet går opp og ned, og i blogglandia helst opp ;)
    Jeg er ofte innom din vakre blogg, og liker alle bildene din, både natur og interiør. Jeg er ikke så flink å blogge selv, men lar meg til stadighet imponere over andres ferdigheter både innen det ene og det andre. Du, kjære Elin, er en av de som virkelig imponerer meg. Jeg synes du har vært tøff mang en gang og byr på masse av deg selv.
    Dette ble en skrekkelig lang kommentar, burde sikkert vært renskrevet... håper du fremdeles henger med ;)
    Uansett håper jeg at dagen din i dag er en god dag.
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Natur er rene terapien for meg, i dag høljer regnet ned , men endelig har jeg en stille stund for meg selv i huset, og det er så innmari godt....KLEM

    SvarSlett
  12. Det er jo rein terapi å skriva også, synst du ikkje det? Få det ut på ein måte, og når ein får så mykje positive tilbakemeldingar så må det jo være som klem-på-klem-på-klem-på-klem :) Eg synest det er kjempe flott at du deler, for det er ikkje alltid at livet smiler, nemelig, og då kan det være at felles skjebne er felles trøst. At ein ser at guri, alle har det ikkje så fantastisk som i shampoo reklamane, og eg er ikkje aleine.

    Fabelaktig utsikt dåke har! Heilt magisk!

    Klem Eli

    SvarSlett
  13. Hei igjen :) takk for kommentar hos meg :)

    Ja jeg skjønte det var ting som går ganske dypt du snakket om, og jeg vet hvordan det er å være i en situasjon hvor alt er snudd på hodet. Derfor jeg sier du må ta deg tid til deg selv, oppi alt.

    Hehe, ja, jeg vet jeg er sterk nok til å takle mine plager, jeg opplever stadig at andre ikke takler at jeg har de plagene jeg har. Og da tenker jeg: hallo?? hvem er det som har plagene, de andre eller jeg? Mine plager har fått meg til å betrakte livet utenfra, og det er jeg jammen glad for ;)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!