...

tirsdag 13. september 2011

Vil du bli med ut på terrassen min? :)



I dag vakna eg med hovudverk, sår hals og rennande nase... Har kjent at det har vore i anmarsj. Det er haust, og den første forkjølelsen har tatt plass i kroppen. Eg HATAR når slikt skjer. Verken i kroppen og følelsen av å ikkje orke noko som helst... Det er då eg må mobilisere positivitet! Og kva er vel bedre enn å tenne lys og ha det koseleg rundt seg? Men aller først måtte eg lufte ut hovedetasjen. Veldig nødvendig etter helgas målingsmaraton. Så medan alle vindu og dører var oppe, kosa eg meg på terrassen med ein kopp te. Eg vil påstå at dette gjorde underverk. I alle fall med humøret mitt... Det er absolutt mogeleg å kose seg ute, sjølv om sommaren er over. Varme tepper og gode puter + strikkaraggar gjorde opplevinga himmelsk :)














No har eg flytta meg inn i godstolen, fyrt opp i peisen, og alt kjennes
mykje bedre :)


Berre å akseptere at ein vil gå for halv maskin nokre dagar.
Fint du ville bli med ut ein tur!


Tusen takk for alle fine kommentarar!


Elin



15 kommentarer:

  1. God bedring gide elin.som sagt akseptere og så går det over npr kroppen er klar.
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder frå finfin veranda. God bedring til deg!

    Klem

    SvarSlett
  3. For en flott veranda og utsikt!! Heldig er du som kan sitte ute - her regner det i bøtter og spann idag!!
    Kos deg :)

    SvarSlett
  4. Sååå utrolig koselig på verandaen din !!! nydelig kjøkken du vist lengre ned her, jeg har tittet litt rund og du har en veldig koselig blogg!!!
    Legger meg til som følger og kommer gjerne på besøk igjen !!

    God bedring med nakken din !!!

    Hilsen Maren.

    SvarSlett
  5. Takk for at eg fekk bli med☺
    Kjempekoseleg veranda!☺

    God bedring☺
    Eg er på bedringens vei etter nokre dagar med det samme som du-kjedeleg :(

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Ja det finnes vel ikke noe mer sikkert høsttegn enn denne forkjølelsen. ;)
    Sitter med sårhals og vondt i hode,
    deilig å drømme seg bort i blogglandia da. :)
    Tusen takk for at jeg fikk være med deg ut på terassen din,
    et virkelig flott sted jeg kunne bli en stund. :)
    Godbedrings klem til deg

    SvarSlett
  7. Heisann!

    Er innom her og leser jevnt og trutt, men vært dårlig med kommentering i det siste. I dag måtte jeg bare legge igjen et spor, sååååå deilig en uteplass!

    Håper du er på bedringens vei!

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. så vakkert du har det på terrassen din..takk for at jeg fikk bli med!
    masse god bedring til deg!

    klem fra det plaskende østlandet!
    moa :0)

    SvarSlett
  9. Velkommen i "halv maskinklubben" da e vi to, men kjedelig e det. Fint du har det på terrassen og den herlige utsikten da
    Anki

    SvarSlett
  10. Forkjølelse er noe herk! Men med så nydelige omgivelser som du har på verandaen må jo hjelpe på formen:) Ta deg tid til litt egenpleie og kos, så går forkjølelsen over av seg selv! God bedring:) Klem

    SvarSlett
  11. Takk for turen ja :) Koste meg eg også ;) Med den utsikta du har frå terassen så må det vera rein balsam for sjelen å sitta der.

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Å for ein herleg uteplass..
    Halsen kleiar og eg småfrys, men skal på to kurs og ein dag på kontoret før veka er omme.. Kan ikkje bli sjuk!!

    - god betringsklem -

    SvarSlett
  13. Trivelig terrasse! God bedring til deg!

    SvarSlett
  14. Takk for turen !!
    Med denne flott utsikten, herlige farger og sammensatte detaljer, var denne terassen din bare helt vidunderlig lekker !! Titter innom en gang iblandt her og må si jeg liker din blogg :) Skal heretter ligge igjen flere spor...
    Ønsker deg riktig god bedring !!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  15. Sååå koselig du har det på terrassen. Elsker å sitte ute når det er mulighet for det. :)

    Så flott det lyseblå skapet ble!! Gjorde seg med en farveklatt :)

    Så deilig å kunne ommøblere stue og kjøkken på en ny måte nå som gulvene er malt. Har SÅ lyst til å bytte ut gulvene våre i stue, kjøkken og soveromsgang, men det er det å få med seg mannen da...
    Det er en stor utgift å bytte ut alt. Har derfor også lekt med tanken om å male i stedet... Hos meg ville derimot ikke hvitt passet så bra, men kanskje en varm grå??

    Ønsker deg en glad høstdag, min venn!



    Anette Willemine

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!