...

onsdag 12. oktober 2011

Fantastisk premie frå Herlighet!



Eg er jammen glad at butikken Herlighet ville sende denne premien frå butikken til ein heldig vinnar, for eg hadde garantert ALDRI fått meg til å sende denne ut av huset mitt, viss den først hadde kome inn...





Moa/Ålesund

Sjå her kva du kan vinne!







Ei NYDELEG pute frå ByNord, ein av mine favorittar!
Du kan sjølv velge mellom dei tre motiva
over her. Lovely! :) Herlighet har
også blogg, den finn du HER!

Ikkje nok med det, eg har fått to til fiiine premiar i dag. Dei skal eg vise i morgen,
treng litt dagslys for å forevige dei først!

Lyst å vere med på trekning?
Trykk HER

Dei andre premiane kan du sjå HER


Elin


13 kommentarer:

  1. Hei på deg Elin.

    Så spennende da, fine ting de har.

    Ha en god natt.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett
  2. Heisann, så fine ting! Hadde ikke noe imot å hvile hodet på den øverset puta...!;)
    Ser ut som en fantastisk butikk!!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. knalltøffe premier,Herlighet er jo akkurat det det heter,en herlighet ute like.Den som hadde fått gått bananas der du:))))
    Ps.Døren lenger nede er jo perfekt for deg,den skulle du absolutt hatt!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  4. Fy søren så flotte premier !!
    For dem som vinner blir det rene julekvelden :))) Håper jeg er en av dem :) Thihiii....

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Knall tøffe,hadde ikke sagt nei takk til en sann tøff pute :=)
    Kjekt å følge bloggen dinn,utrolig mye fint!
    -Beate-

    SvarSlett
  6. Hå hå!! Eg har god plass til sånne By Nord puter altså, ikkje problem i heile tatt å få det til :) Eg må jo nesten berre sei "HERLIGHET" så bra!

    Torsdag - plutselig er det fredag, det kan eg lika ;)

    Klem klem <3

    SvarSlett
  7. :))) Var det du som stod der??La merke til et kamera på disken,men bare bakhodet ditt...skulle jo ha koblet men det er ikke alltid hjernecellene er like aktive.Skulle nå ha sagt heisann da vet du:))
    Men moro lell.Blir vel premie fra Anne også da tenker jeg??;))
    Håper du hadde en koslig dag på farten da Elin,- man kan dessverre ikke få med seg alt så da får man være fornøyd med det man faktisk får tid til:))
    Da satser vi på en fin uke videre:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  8. :))) Var det du som stod der??La merke til et kamera på disken,men bare bakhodet ditt...skulle jo ha koblet men det er ikke alltid hjernecellene er like aktive.Skulle nå ha sagt heisann da vet du:))
    Men moro lell.Blir vel premie fra Anne også da tenker jeg??;))
    Håper du hadde en koslig dag på farten da Elin,- man kan dessverre ikke få med seg alt så da får man være fornøyd med det man faktisk får tid til:))
    Da satser vi på en fin uke videre:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  9. Å ja, Herligheten er en fantastisk butikk! Jeg har vært her bare en gang men så masse jeg kunne tenke meg... Liker såååå godt de fine putene med bilder på!!! Love ღ men for min lommebok blir det vel aldri! Litt synd da for de er bare råstilige!!! Sender deg en stor klem å håper du finner energien din ღ sliter her om dagene jeg også... vet ikke helt hva det er, men noe galt er det! ღ Ønsker deg en fin, fin uke videre, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. herlighet så mange flotte premier du har fått tak i da! Dem putene er bare så fine!!!! Jeg har oppbevaringsboksene i sink fra Herlighet, men er kjempetøffe. Bruker dem til oppbevaring av vitaminer på bordet :-)

    SvarSlett
  11. knalltøff pute Elin :))
    ..takk for besøket..neste gang får vi ta en lunsj også..eller.. ;))
    så fint innlegg du har laga..tusen takk for fine ord snille du :))
    god helg og god klem..
    Anne♥

    SvarSlett
  12. herlige putar. du e heldige som får gi bort så mye fint....

    SvarSlett
  13. Så gøy å se bildene fra butikken vi suste forbi til bryllup i august. Passet seg dessverre ikke å ta med hele selskapet inn der kan du si....eller hvorfor ikke, skjønner jeg har gått glipp av noe ihvertfall. Takk for det du deler med oss....og god helg til deg fra meg

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!