...

søndag 27. november 2011

Advent på kjøkkenet













Til alle tolmodige lesarar av Draumesidene! Ikkje så mykje nyskapande, berre mitt gamle velbrukte kjøkken. Håper likevel bilda kan inspirere! Store snøfiller dalar ned utanfor, Michael Bublè syng som berre han kan... Telys lunar stemninga i romma, og lysestakane har kome fram på alle bord. Det er tid for kos. Adventstaken er komen opp i vinduet, og bortsett frå influensaen som har tatt tak, har vi ein fin søndag. Håper du og dine også har ein velsigna god første advent!


Elin

 

27 kommentarer:

  1. Oh Elin, your Blog is very beautyfull!
    Have a wonderful 1. Advent!

    Esther

    SvarSlett
  2. hei på deg,
    nydelig hos deg.

    god advent søndag.
    klem fra sylvia..

    SvarSlett
  3. Stemningsfull advent hos deg. Nyt dagen!

    SvarSlett
  4. Veldig stilfull adventstemning hos deg, Elin. Liker så godt slike rustikke stjerner som du har her. Adventstemning ute hos meg i dag. :)Nå snør det også. :)

    SvarSlett
  5. vakkert vakkert vakkert
    hos deg elin
    jeg får adventstemning de lux!
    kos deg videre..
    stor moaklem

    SvarSlett
  6. gosh så nydelig du har det hos deg da :) kjempefine bilder

    SvarSlett
  7. hehe...ja det er ikke godt å vite hvor man får alle ideene i fra som popper opp i hodet av og til, men mest sannsynlig er de nok sett en eller annen plass ute i blogglandia. Jeg har hatt min lyslenke i et år, så da er det bare å regne etter når du fikk din... ;) Hadde jo vært utrolig morsomt da, om jeg var din inspirasjon...hihi...

    Så flott du har det på kjøkkenet, helt strøkent! Klem :)

    SvarSlett
  8. Så koselig og inspirerende innlegg! Her laver snøen ned og ungene er enda ute og aker! Herlig!!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Åhh du har det så gjennomført nydelig og stemningsfullt:) En fin adventskveld ønsker jeg deg!

    SvarSlett
  10. Stemningsfullt hos deg!
    God bedring...
    klem

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder av kjøkkenet ditt du viser, blir mer og mer sikker på at jeg må male benken min også svart, en flott kontrast! Ønsker deg en flott søndag:)
    Klem Tone

    SvarSlett
  12. Vakkert og koseleg!

    Ha ei Velsigna Adventstid!!

    God betrings klem :-)

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder & stemning :)

    Håper du får en fin adventstid!

    SvarSlett
  14. Så koselig du har det hos deg:)
    Anki

    SvarSlett
  15. Så fint på det kjøkkente ditt så...kan se det gang etter gang etter gang:)
    klemklem til deg

    SvarSlett
  16. Så koselig på kjøkkenet=)! Herlig stemning i bildene dine!! Michael Bublè synger hos meg også;)!

    Ha en deilig adventstid!
    Klemmer!

    SvarSlett
  17. koslige bilder :)
    Ønsker deg en flott 1.advents kveld
    -Beate-

    SvarSlett
  18. nydelige bilder, god adventstid :)

    SvarSlett
  19. NYDELIG pyntet og nydelig stemning...
    Du har det så fint.
    Håper influensaen slipper taket fortere enn fortest!
    Ønsker deg og dine en fin adventstid.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  20. Digger kjøkkenhåndkleet ditt:)
    Eg har også sikra meg Michael Bublè.

    God veke til deg:)

    SvarSlett
  21. Nå er det advent! Forrige år forsvant den fort og tankene var alle andre steder enn på kos - i år skal vi kose oss mer :)

    M B blir en ny favoritt hører jeg på Wimp :)Akkurat slik stemme jeg liker! (Får ikke til å lage aksent med alt gr og riktig tast på e i blogger - lurer på om det har med tastaturinnstilling å gjøre)

    God bedring! Influensa her i huset også.

    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder av et vakkert vakkert hjem! :) Du har det så flott! Koselig du har pyntet.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  23. Nydelige bilder av et julepyntet kjøkken :)) Ha en strålende mandag! Klem Linda

    SvarSlett
  24. Oh så koselig adventsteming det er hos deg....og takk for tips ang.julecd også;o) Ønsker deg fortsatt en fin førjulstid. Klem fra meg

    SvarSlett
  25. Så vakkert pyntet hos deg, Elin! Du er så flink til å sette sammen ting. :)


    AW

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!