...

onsdag 22. februar 2012

Vinnaren av gåvekort frå Jotun er :



Terese!


Terese sa...

"3 lodd til meg takk :)

Har mange små maleprosjekt på gang som trapp,møbler og vegger !! Supreme Finish er nok tingen for meg om e skulle vinne eller vannbasert oljemaling av anna slag :) Veggmaling og panelmaling. Ja takk begge deler som Ole Brumm seier :)

En flott Give Away"


Eg er enig, dette var ein flott ting å kunne gi bort!
Tusen takk igjen til Evie Gaasholt og Jotun for at dei spanderte måling for 1000kr på ein av mine lesarar!

Send meg adressa di Terese, så skal eg 
vidareformidle kontakt med Jotun for deg! :)


Det vart mange lodd i bollen til slutt, skreiv lodd til krampa tok meg, og klipte opp papirbitar for trekning. Har aldri hatt slikt opplegg før,har kun hatt eitt lodd pr.person. Men så kjekt at så mange meldte seg på, både her inne og på facebook! :) Korleis gjer dokke andre ei slik trekning? Eg lagde til alle navn på lappar, og trekte ut av ei skål? 


***


Eg har meldt meg på ein GiveAway sjølv i dag. Nesten så eg ikkje pustar når eg tenkjer på at eg kan vinne 4 shell stolar! Har du lyst "å tevla med", besøk den nydelege bloggen 


Foto, Anna Truelsen



Ha ei fin veke vidare, eg held på å kjem meg på beina, 
IGJEN, men bloggar nok om ikkje alt for lenge?


Elin


6 kommentarer:

  1. JIPPI
    Da hadde e vinnerlykke. og det kom som bestilt :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!

    ..Og gratulerer til vinneren! :)

    Så glad jeg fant bloggen din.
    Så utrolig mye fint å se her!
    Gleder meg allerede til å komme innom igjen.

    Ha en fin onsdagskveld. Klem Marlene :)

    SvarSlett
  3. Grattis til den heldige vinner. :)

    Når jeg har give away (ikke at jeg har hatt det særlig ofte) så gjør det veldig enkelt. Jeg skriver inn alle som tar lodd i et excel ark og så trekker jeg på Random org.

    SvarSlett
  4. men wooow! och vilka bilder, tack för inspirationen, har precis flyttat och behöver så mycket av det till alla mina nya 130 kvm här på vinden! mini

    SvarSlett
  5. Takk for tips til ein fabelaktig flott give away - og ikkje minst så ser det ut for at eg fant ein nydelig blogg til - alltid like kjekt!

    Klem Eli

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!