...

torsdag 10. mai 2012

Inspirasjon på hagestova


Etter en ny omgang med "vinter", ventar vi i spenning på ein ny vår. I går var sola så herleg, varm og fin. Eg sette meg ut på hagestova med eit interiørblad, og tok på musikken i anlegget som minner om lyse netter og det gode liv. Fantastisk stund! Fekk MANGE nye idèar til huset.




Vart nesten stressa i interiørdelen av hjerna...
Trur den er ganske stor hos meg? ;)

Vi har ryddedagar. Mannen har tatt seg fri, og vi sorterer ROT!
Eg kjem til å selge ein del gamle ting, her er for fullt rett og slett. Desverre.
Nokre skulestolar med metallbein, eit bord, ei kasse/kiste, eit par gamle vindu,
muligens ei dør, muligens bordet i hagestova laga av eldgamal dør med rustfritt understell i stål. Og kanskje meir, spørs kva eg finn? Skattar innimellom :) 
Ta kontakt på innboksen min draumetausa@gmail.com dersom du bor i nærleiken (Ålesund og omegn) og kan vere interessert. Så sender eg bilder og prisar.

Elin

8 kommentarer:

  1. åH VA SNYGGT DU HAR DET.äLSKAR DIN
    STIL!
    pS YOU GOT MAIL!
    kRAM aNNA

    SvarSlett
  2. Heldig som har et hagehus. Det har jeg sååååå lyst på :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. hehe, trur den er for stor hos meg også:)
    Likte kjempe godt bildene...
    Så kul stol! Passa jo perfekt inn.

    Alltid digg med litt rydding, så er det plass til masse anna kjekt:)
    ha ein fin fin torsdag:)

    SvarSlett
  4. Du har det så koselig i hagestua di, elsker stilen din! Er det et eget hagehus du har, eller er det i tilknytning til huset? Vi skal lage et hagehus/lita hytte til sommeren, så det er passer helt perfekt å se hvordan du har det. Tusen takk for inspirasjonen! Klem :)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅ elsker den eames stolen.
    Den puten var også veldig kul.
    I dag er det øs pøsende regn vær her på Østlandet,så her fyrer vi i peisen.Lengter til terrasse liv og varme dager.

    SvarSlett
  6. hei Det høres spennende ut å se hva du ønsker å bli kvitt/selge. Synes du har mye flott...Hadde vært fint å høre hva du selger/bilde og evt pris. Bor på sunnmøre så kanskje....

    SvarSlett
  7. Hei Elin, jeg har en utfordring gående hos meg, vis meg ditt uterom;) ....?

    SvarSlett
  8. Hei! Følger bloggen din. Masse fint du har. Kunne være intressert i dør evt bordet,pluss... Bor på Sunnmøre. Om du kunne sende bilde og pris evt.
    osaeter@hotmail.com

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!