...

fredag 1. juni 2012

Makeover hall







Ny gang :) Matte frå Kremmerhuset, korger på veggen frå Indiska, korger på kommoden frå Åhlens. Nye knottar på kommoden, laga av hesjestaur. Lampen høyrer heime på stova, men eg måtte berre ha den med på bilda. Kunne visst hatt fleire slike lampeskjermar (TineK) i huset? ;)

Og til ho som spurde i går om veska på bildet var frå TineK, så er den altså frå Lindex ;)
Mitt tips : det er lov å la seg inspirere av det originale, men absolutt også lov å velge rimelegare løysingar når det gjeld interiør! Inspirasjonen eg flyt på no, starta i fjor sommar, då eg fann nokre artiklar om hus med svarte og kvite innreiingsdetaljar, mjuka opp med drivved og korginnslag. Dette har vedvart, og kjem til syne no. Eg har igjen funne igjen så mykje energi, at eg klarer å skape. Ein fantastisk følelse! Håper det vedvarer! Eg koser meg både med styling, bildetaking og blogging. Eg ser at det smitter over på statistikken min her inne, og det GLEDER meg stort!


Ha ei vakker helg!


Elin


12 kommentarer:

  1. Den svarte dresser ser bedårende. Jeg elsker den svarte og hvite utseende! Hilsen Bianca

    SvarSlett
  2. SÅ glad på dine vegne at du har fått tilbake energi til å gjere det du likar!!

    Kjempefin gang :-)

    God helg klem

    SvarSlett
  3. Elin du gjør det igjen og igjen. Du tar fantastisk flotte bilder, jeg blir så inspirert av deg, selvom vi ikke har helt lik stil i hjemmet. Digger stilen din forøvrig♥ Flott helg t deg

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder ! Gangen ble kjempefin, gjorde seg veldig med de tøffe korgene fra indiska, de likte jeg !!
    God helg .-)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Er SÅ enig i at man ikke alltid må velge de dyreste versjonene av det man liker! Det er kjempe gøy å finne egene vrier på ting også blir det ennå mere personlig på den måten også:) Hesjestaurknottene likte jeg supergodt!! Riktig god helg til deg og dine også :)

    SvarSlett
  6. Lekkert!! Elsker også de sort/hvite kontrastene, og med noe tre som myker opp det hele - kjempefint! Liker godt å se at det ikke alltid trenger å være de dyre orginalene på alt ;-)

    Ha ei finfin helg - håper du flyter godt på den gode energien!

    :-)

    SvarSlett
  7. Morsomste jeg vet er når man finner et designprodukt som er alt for dyrt og senere finne et lignende til en billig penge. Spiller ikke noen rolle for meg hvilket merke det er :)
    Nydelig i gangen. Har lyst å ta en make over i gangen jeg også, men da tror folk jeg er helt gal så må vente litt.
    SÅÅÅÅÅ flott at energien er kommet tilbake!
    Kos deg med alt du holder på med.
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Deilig å ha inspirasjon og energi til å gjennomføre tanker og planer:) Igjen viser du nydelige bilder, gleder meg til innleggene dine:) Du gir masse inspirasjon! Klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Fint med svart lakk. Synes også det var kult med treknottene, og naturlige detaljer.
    Flink du er! :)

    SvarSlett
  10. Gaah, sitter her og sikler over bildene fra gangen din!! Nå ble jeg inspirert til å ta tak i vår kjedelige gang :) Klemmer

    SvarSlett
  11. Mulig du har nevnt det et annet sted, men hvor er speilet fra??

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!