...

torsdag 12. juli 2012

The livingroom a rainy summerday











Lyslykter av div.slag frå Herlighet, puter frå Ikea, lampeskerm frå Ølen Møbel


It`s raining again...

Det er sommar for det? Men koseleg med litt levande lys, og ein ekstra lunk frå varmepumpa. Kos på hagestova med fyr på peisen, eller ein tur i naustet med pledd over knea og god mat. Jauda, livet er godt, trass i at eg har vore veldig låk i nakken siste dagane. Det blir nok bedre snart? Og i dag klarte eg å ta nokre bilder igjen. Nokre roser frå bursdagsfeiringa sist helg er fine enno. Treperlekjeda er heimelaga, og eg ELSKAR dei! Trur det kjem til å bli laga fleire før hausten kjem?

Takk for shoppingtips under her!




Elin

 

8 kommentarer:

  1. Godt du finn gleder på ein regnversdag. Eg berre mimrar frå ei helg på hytta.
    Artig sjå Ty Pennington på TV i stad og rart å vite at han hadde vore på disse kantar av verda.

    Ser du snart har 700 følgerar, stilig!

    klem i regnet :-)

    SvarSlett
  2. VAKKERT! så flink du er!

    SvarSlett
  3. Du tar så flotte bilder Elin! Lekre stuen din! Liker ALT, og miksen er så fin!

    Ikke mye sommervær, men da får man kose seg inne :) Vi reiser til Bergen på søndag en uke, så håper på litt fint vær, men har mine tvil :)

    Ha en fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, virkelig:)
    Regner ikke så mye her. Har sittet ute på terrassen i kveld, og spist norske jordbær, slik jeg alltid gjør på bursdagen min:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann! Her kommer sommerhilsen fra regnværet på Romerike:-) Har du trukket vinner av din Giveaway med frist 30.juni? sommerklem Siv

    SvarSlett
  6. Stemningsfullt hos deg!! Som alltid :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei,

    Så masse spennande du har gjort på i det siste:) Gøy å få slike fotooppdrag!

    Nydelige bilder frå stova i dag også.
    Heilt enig med deg at litt regn om sommaren tolar vi, og det er litt koselig. Må berre ikkje bli for mykje av det:)

    God helg vidare!

    SvarSlett
  8. Hei :) nydelig blogg! Lurer på ka farge du har malt veggane i stova di? Mvh Iselin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!