...

søndag 19. august 2012

Nye hyller med "betonglook" på hagestova







 




Kjekt å få til noko med enkle midlar sjølv! Viser til forrige innlegg om korleis eg laga til hyllene. Innser likevel at det sikkert er eit vanskeleg prosjekt, viss du ikkje har styra med sparkel, saging og tilpassing før. Ein må ha ei viss mengde tolmod, det er ikkje som å skru saman eit ferdigmøbel. Sjølve møbelet har eg hatt i hovudet heile sommaren, og beina vart saga i rekveddungen i juni. Ein endå enklare måte å få slike røffe hyller på, er å bruke vanlege hyller, og måle med Pure&Original kalkmåling. Eller sparkle trehyller? Det kan hende det også går bra? Hyllene er super-upraktiske med tanke på støvtørking, vannsøl osv.osv. Men WHO CARES? Så lenge eg er lukkeleg akkurat no?

Eg boblar over av tilsynelatande gode interiøridèar om dagen, men eg har desverre ikkje forma inne til å realisere alle. Men litt sysling kvar dag. Det er målet.

Ha ei fin, kreativ ny veke der ute!


Elin




9 kommentarer:

  1. De ble fantastisk kule=) Den hagestua di er bare så koselig=) Håper du får ei fin ny uke. Vibeke

    SvarSlett
  2. så utrolig flott, kreativt og dekorativt, flink er du :)
    hilsen cecilie

    SvarSlett
  3. Ah, genialt! takk for at du deler, har fundert lenge på å støpe hylleplater i betong selv, men nå slipper jeg tenke mer på det :D
    Nydelige bilder og fantastisk styling også, bare digger det!

    Håper du får den god ny uke!
    ønsker sendes din vei;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hyllene dine er kule...
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint !!
    Elsker den blandingen med betong og drivved :)
    Flink er du :)

    ingrid

    SvarSlett
  6. Utrolig fine ble de.Og så kjekt og ha laget de helt selv.
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  7. Det finnes vel en slags "forsterker" å ha utenpå kalkmalinga?

    SvarSlett
  8. jepp, kjøpte i dag :) Men hyllene har kun sparkel på seg. Når vi tok sånn væske utanpå desse platene etter at dei var ferdigsparkla inne ved peisen, forandra utsjånaden seg veldig. Tøffare uten ;) Har akkurat tatt på slik herder på kalkmåling, og er spent på korleis det kjem til å sjå ut?

    E

    SvarSlett
  9. Sukk....så masse inspirasjon jeg får ved å besøke bloggen din.....gurimalla, du er rå flink asså!
    Ønsker deg en fortsatt fin sensommer der oppe i nord! Varm klem fra meg

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!