...

torsdag 1. november 2012

Bloggtreff i Ålesund

 
 
 
 
 
Hurra! Endeleg eit nytt bloggtreff på Sunnmøre!
Eg gleder meg slik til å få treffe fleire interiørbloggarar!
 
Det er kjempefint om du gir eit vink om du kan tenkje deg å bli med på dette i kommentarfeltet under her. Eg har sagt ja til å informere om treffet, og finne ut evt. kor mange som vil kome til Herlighet den 14.november kl. 20.00
 
Det vil kome fleire påminningar neste 14 dagane.
Eg blir kjempeglad om du kan tipse andre interiørbloggarar om treffet.
 
Eg kjem til å prøve å få ei oversikt over sunnmørske bloggarar,
og vil leggje ut ei fullstendig liste til slutt,
med linkar til alle. Så sjølv om du ikkje kan
på treffet, gi meg eit vink om
bloggen din.
 
Håper vi sjåast!
 
 
Elin
 



25 kommentarer:

  1. Ojoj! Eg vil gjerne være med! :D
    Sprer ordet!

    SvarSlett
  2. Herlig - eg er med - sjølvsagt! Linker på bloggen? :-) Gleder meg masse!!!!

    SvarSlett
  3. Hmm, hvor går grensen på hva man kan kalle en interiørblogg egentlig? Min blogg kommer vel kanskje ikke under den kategorien, det er vel først og fremst en "mammablogg", men det er jo litt interiør nå og da også? Og kommer mer og mer nå siden vi har fått flyttet inn i nyhuset våres... Høres veldig gøy ut med treff ihvertfall, men usikker på om bloggen min har nok interiør i seg til å gå som interiørblogg :/

    SvarSlett
  4. Hmm, hvor går grensen på hva man kan kalle en interiørblogg egentlig? Min blogg kommer vel kanskje ikke under den kategorien, det er vel først og fremst en "mammablogg", men det er jo litt interiør nå og da også? Og kommer mer og mer nå siden vi har fått flyttet inn i nyhuset våres... Høres veldig gøy ut med treff ihvertfall, men usikker på om bloggen min har nok interiør i seg til å gå som interiørblogg :/

    SvarSlett
  5. Så kjekt!
    I'm in ;)

    Sprer ordet etterhvert og linker til dette innlegget :)

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med!! :) Linker til dette innlegget!

    SvarSlett
  7. Dett hadde vore kjekt, men litt dårlig tidspunkt/dag for min del...

    SvarSlett
  8. Så utruleg kjekt!
    Eg blir gjerne med:)

    Julie

    SvarSlett
  9. å kor koselig - berre så synd eg ikkje har ein interiørblogg ;(

    hadde vert kos om noen kunne lage eit treff for oss andre og .
    håper forma di er oppatt stigende ;)

    smil - monika

    SvarSlett
  10. Nei dette var ikke mye å lure på gitt....kommer selvfølgelig :))
    Skal linke og dele på egen blogg!!!Blir kjekt!!!! :)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  11. Det hadde vært kjempekoselig men min kjære kommer hjem fra sykehuset rundt disse tider og trenger meg hjemme.
    Klem fra Romantikk-takk.

    SvarSlett
  12. Jeg er med :))

    Linker på neste innlegg :))

    SvarSlett
  13. Oj! detta verkade kul! Men är det bara för bloggare på Sunnmøre? Jag är ny bloggare på Nordmøre ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med :)
    Hilsen Monica D

    SvarSlett
  15. Å,så gøy!!Jeg er gjerne med!:)

    SvarSlett
  16. Kos dere masse på blogg treff
    Jeg har dessverre ikke anledning denne gangen :/
    Kjekt du stakk innom meg :)) og takk for innbydelsen:)

    Klem Bente

    SvarSlett
  17. Så kjekt!! Jeg kommer ;) skal linke til dette innlegget. Ane

    SvarSlett
  18. Å, så kjekt, jeg vil gjerne være med!
    Da ses vi da!
    Klem Nicco

    SvarSlett
  19. Hei, kjære Elin! Så gøy!!! Jeg vil gjerne være med! Gleder meg. Blir koselig å treffe deg igjen. :) Klem!

    SvarSlett
  20. VIL være med. Er jeg forsent ute???

    Hilsen vivian

    SvarSlett
  21. Heisann!Jeg har lyst på bloggtreff, men bloggen min er en inspirasjonsblogg om alt mulig, skriver også om interiør, men ikke en ren interiørblogg - er usikker på hvor grensen går.:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  22. Heisann !
    Jeg vil gjerne være med, og så sant jeg får ordnet barnevakt kommer jeg !

    SvarSlett
  23. Ikkje for sein :)
    Berre å møte opp!

    E

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!