...

søndag 20. januar 2013

ENDELEG!!!






Du skal ALDRI gi opp håpet om framgang!
Du skal ALLTID huske at vilje kan flytte fjell!
Du må alltid huske at du er mykje sterkare og tøffare enn
det du føler deg i tunge stunder...

Tilbake på fjelltoppen min i dag,
gråt av glede når eg kom over skoggrensa og såg utover
Sunnmørsfjella. Snakk om flott premie etter tre månedars trening!

Ville berre dele med fleire.
Kanskje gi håp til andre som ikkje har det så bra.
I fjor klarte eg ikkje å gå uten krykker, høgrefoten ville ikkje bli med
når eg var ute og gjekk. Knekken psykisk var nok vel så hard.
Det var frykten i hovudet som var verste fienden i dei
bratte bakkane i dag.

Men eg kom meg opp!

Ynskjer alle ei vakker januarveke!
Takk for alle fine kommentarar, betyr så veldig
mykje for meg!


Elin

38 kommentarer:

  1. Thanks so much for the inspiration!

    SvarSlett
  2. Så flott, Elin! :) Godt når man kommer seg videre.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med å ha oppnådd et mål som betydde mye for deg:)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  4. Herlighet Elin! Her kom det ei tåre, vet jo at du har kjempa og kjempa. Jeg beundrer deg som blogger, du tar fantastiske bilder av et herlig hus, men dette, dette er faktisk enda litt større, tenker jeg.

    Ja, vilje kan flytte fjell, det har du bevist:)

    Varm klem sendes din veg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Så godt å lese om din seier i dag!:)
    ønsker deg en flott start på uka:)
    klem nina

    SvarSlett
  6. You go girl! Tenk, nå har du endelig klart det Elin! :) Fantastisk.
    Jeg vet hvor lenge du har ønsket dette, og ikke at jeg tvilte ett eneste sekund på at du skulle klare det.. men jaggu er det godt å se bilder av deg på toppen!!:)

    Tenker det var herlig ja:)

    GOD klem fra Line(gamle morsommeting.no)

    SvarSlett
  7. Gratulere så mykje, for ei bragd! Kjekt å få dele det med deg.

    Helsing fra Solveig

    SvarSlett
  8. Hurra :-) Dette var moro Elin.
    Og det er ingen tvil - landskapet på Sunnmøre er fantastisk..:-)
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  9. Så hyggelig å lese at formen din blir bedre. Det fortjener du=) Håper du stadig blir i bedre form. Fiiin kveld til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  10. Grattis till den segern! Vilken vacker utsikt som belöning.

    Kram Lena

    SvarSlett
  11. HIPP HIPP HURRA !!!
    Du greide det !!!
    Kjenner jeg er stolt av deg , selv om jeg
    ikke kjenner deg <3
    klem !

    SvarSlett
  12. Godt nytt år! Så fantastisk å se at du har kommet deg opp på toppen, etter så bratte bakker du har hatt på veien :) Superoptikjempefantafenomenalistisk!
    Koser meg med bildene dine - alltid - men har ligget skikkelig på latsiden med blogging og kommentarer lenge.

    Ha en fin januar videre!

    Klem!

    SvarSlett
  13. Herlig! Åhh, så glad jeg ble på dine vegner;) Nyt bragden og fremgangen! Ha ei fin-fin uke;)

    SvarSlett
  14. Åhh, så godt å lese dette Elin!!! :-) Sitter med tårer i øynene her.

    Gleder meg MASSE på dine vegne! Og ønsker deg masse slike dager fremover!

    God klem

    Franciska :-)

    SvarSlett
  15. Du må føle det som fjellklatreren som besteg det højeste fjell...:-)
    En eufori at det lykkedes.
    Kæmpe tillykke Elin...så flot!

    Stor kjærlig klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med seieren! Og takk for at du delte! Jeg har selv vært gjennom endel de siste årene, men har klart å klatre meg oppover min egen fjelltopp det siste året. Tøft av deg å dele, men jeg trur det er viktig og, både for sin egen prosess og andres spørsmål og undring.... Stå på! Jeg heier deg videre på nye topper;)!!!
    Hilsen romsdalsjente;)

    SvarSlett
  17. Hipp hurra og gratulerer så masse ! Tror ikke du hadde vært mer fornøyd om det var Mount Everest!! Kjempebra jobba, du kunne valgt å tenke at dette klarer jeg aldri, men du valgte heldigvis en bedre vei :)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  18. Så utrulig fantastisk Elin,er så glad på dine vegne og at du klarte det,knall altså:)
    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  19. WOW ELIN!
    Og hurra for deg!
    Veit kva det betyr for deg!

    Så bra at du deler!

    Varm klem (utan smitte)

    SvarSlett
  20. Hei!

    Så spennende lesning! Stå på!

    Hilsen
    Aud Irene

    SvarSlett
  21. Tusen tusen tusen takk alle sammen! Tenk å ha slike fine lesarar! <3

    Største klemmen frå Elin :)

    SvarSlett
  22. Så bra, gratulerer...
    Klem Tove

    SvarSlett
  23. Eg gler meg med deg.Mvh Johanne

    SvarSlett
  24. Fantastisk ! Respekt ! Gratulerer :-)

    SvarSlett
  25. Fina ord och et OVERKLIGT vackert hem, vilken smak, vilken utsikt, sååå smakfullt!!!!! Mari.

    SvarSlett
  26. ...och självklart, ett stort GRATTIS till ett du kom upp till din topp!!!!!! Du besitter många förmågor och har många talanger!!!!

    SvarSlett
  27. JIPPIII ELine!!
    Gratulerer:)
    Du er T Ø F F ♥

    SvarSlett
  28. Heja dig! Och vilken superhärlig blogg du har! Alltid lika inspirerande att titta in här!

    SvarSlett
  29. Blir så inspirert og glad på dine vegner!
    Jeg skal også opp på en fjelltopp, mitt mål for sommeren 2013! Om jeg så må bæres ned :) Naturopplevelser gjør godt for sjelen, så får bare kroppen bli litt mørbanket på veien ;)

    Med hilsen
    Randi W

    SvarSlett
  30. Hurra for deg!!! Så bra jobba!!! od det du skriver er så sant så sant!
    Skikkelig energi post!love it!!
    igjen må e berre sei..bra jobba!!!
    Nyyyt lykke rusen
    klem

    SvarSlett
  31. Gratulerer med dagen rett og slett!!! Takk for inspirasjon! Ønsker deg fine dager frem mot våren og lyset :))

    Klem Betsy

    SvarSlett
  32. GRATULERER!!! Jeg lengter selv etter å nå mine mål etter et år med smerter og fot som ikke vil henge med! Første skritt er å komme seg opp på sykkelen igjen, og i april skal jeg være igang :)
    Lykke til videre med målene og keep going strong!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!