...

mandag 30. september 2013

HP-RAMMER

 
 
 
 
 




 
Bilda innramma hos HP-Rammer
 
Eg er så heldig at eg har fått rammer på bilda eg tok av borna i sommar. Eg er slett ikkje flink til å lage til bilder på papir, og det er første gangen eg får noko innramma. Vil gi skryt til HP-rammer på Sjøholt, som gav flott sørvis og ein fornuftig pris. Dei tre andre bilda heng i igjen i utstillingsvinduet der så lenge. Det er ekstra fint at ein kan finne slike bedrifter på landsbygda, at vi ikkje må til ein by for å finne slike tenester. For meg vart dette ei kortreist sak!
 
 
 
 
Elin
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så kjekt! Og fint!
    Takk for tipset!
    Ikkje verdens lengste reise for meg heller det ;-)

    Nattaklem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!