...

fredag 16. januar 2015

Vår på forskot i kjøkkenet

















So lucky to find small signs of spring... Makes my heart beat extra strong!
I`m doing a makeover upstairs in my bedroom. Usually I get some idèas, and then starts a project. This time I don`t know how it will end? But I think I`m starting to see a result...


Heldige meg fann vårteikn på blomsterbutikkar i Ålesund i går.
Gjer meg varm i bringa, og smilet blir ekstra stort når eit slikt syn møter meg ein fredagsmorgen på kjøkkenet. Bilda er frå frambygget mot fjorden. Eg held på å fixar på soverommet i andreetasje. Det har ikkje vore enkelt å kome i gang, for eg aner faktisk ikkje korleis eg vil ha det der? Har tatt bort den elska bakveggen av gamle fjøler. Så spørs det kva som skjer i dagane framover? 


Nyt helga!



Still winter by my fjord... This morning
outside the house. A special greeting to my foreign
readers, thank you so much for mails!

And yes; my fjord and mountains are great!
(I don`t own them... I have to share...)




Elin




10 kommentarer:

  1. Wunderschöne Bilder. Grüsse, Stephanie

    SvarSlett
  2. Wonderful wintertime pictures. Lovely hugs Molly

    SvarSlett
  3. deilig med litt vårhint :) her er det vårfølelse i været, det renger og snør.. men det blir nok enda mer snø fremover også :)

    kul den stubben!

    SvarSlett
  4. Nydeleg!
    Kjem på at eg har eit gavekort på ein blomsterbutikk ;-)

    God helg vidare ♥

    SvarSlett
  5. This is a tremendous post Keep up the great work. Sharing is nice keep it up

    SvarSlett
  6. I wanna say thank you for providing this great information. Great job

    SvarSlett
  7. Very nice blog post, I like this site Keep on sharing! Goodjob bud, Thanks

    SvarSlett
  8. Continue the good work! It is exciting to read article. Keep it up Thanks

    SvarSlett
  9. Thanks for sharing such an interesting article, It Is really worthy to read.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!